ГАРАНТІЯ ТА СЕРВІС
У інтернет-магазині ТехноДар представлені тільки сертифіковані товари, на які обов'язково надається гарантія. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника. Куплена в нашому інтернет-магазині техніка обслуговується в офіційних сервісних центрах у м. Дніпро за пред'явленням офіційного гарантійного талона виробника, заповненого нами під час купівлі. У разі відсутності авторизованого сервісного центру в Дніпрі, виріб обслуговується за гарантійним талоном уповноваженого сервісного центру.
Гарантійні зобов'язання
Під гарантійними зобов'язаннями розуміється безоплатний ремонт виробу при його відмові з вини Виробника при дотриманні Споживачем вимог і правил експлуатації. Протягом гарантійного строку Виробник забезпечує відновлення працездатності Виробу, або його заміну на аналогічний, у разі неможливості ремонту. Перевірка і, в разі необхідності, ремонт Виробу проводиться в строк, що не перевищує 14 (чотирнадцять) календарних днів.
Умови гарантійного обслуговування
Виріб приймається на гарантійне обслуговування за умови пред'явлення цього гарантійного талона з печаткою Продавця та розбірливо зазначеними серійним номером і датою продажу. Гарантія не поширюється на періодичне обслуговування і ремонт, заміну частин у зв'язку з природним зносом, витратні матеріали, і .т.д.
Виріб знімається з гарантійного обслуговування в таких випадках:
- по закінченню гарантійного терміну Виробу
- за наявності механічних пошкоджень Виробу, таких як відколи, тріщини, глибокі подряпини та ін.
- за наявності дефектів складових частин виробу, відсутності з'єднувальних гвинтів, частин і вузлів Виробу, механічного роз'єднання електричних з'єднань тощо.
- за наявності термічних пошкоджень Виробу
- за наявності електричного пошкодження, пов'язаного із завищеною напругою живлення або неправильним підключенням
- за наявності пошкоджень, спричинених використанням нестандартних витратних матеріалів
- внаслідок недотримання Споживачем правил експлуатації, зокрема використання Виробу у виробничих приміщеннях, що не відповідають нормам експлуатації техніки
- у разі пошкодження Виробу внаслідок форс-мажорних обставин (стихія, пожежа, блискавка, тощо)
- у разі виходу з ладу внаслідок потрапляння всередину Виробу сторонніх предметів, рідин, комах, тощо.
- за наявності слідів стороннього втручання або самостійного ремонту;
- у разі порушення оригінальної комплектності Виробу (пакування, документація, кабелі, тощо)